Komunikaty

 NOCNA I ŚWIĄTECZNA POMOC LEKARSKA W SZPITALU

NFZWarmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ w Olsztynie uprzejmie informuje,  że w powiecie giżyckim z dniem 1 kwietnia 2014 r. nastąpiła zmiana świadczeniodawcy, zabezpieczającego świadczenia poza godzinami pracy podmiotów podstawowej opiece zdrowotnej, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 18.00- 8.00 i w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy – całodobowo (zakres nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej).

Powiat giżycki:

  • Dotychczasowy świadczeniodawca świadczył powyższe usługi do 31 marca włącznie.
  • Nowy podmiot: „Szpital Giżycki” Sp. z o.o., rozpoczął udzielanie świadczeń w dniu 1 kwietnia od godz. 18.00 w Giżycku na ul. Warszawskiej 41 – w budynku, w którym znajduje się POZ i poradnie specjalistyczne (od strony ul. Kościuszki). Tel. 87 429 66 33, 87 429 66 34.

PUNKT OBSŁUGI PACJENTÓW w GIŻYCKIEJ EKOMARINIE

Punkt Obsługi Pacjentów Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia dla mieszkańców powiatu giżyckiego i węgorzewskiego mieści się w Ekomarinie przy ul. Dąbrowskiego 14 w Giżycku. Punkt jest czynny w poniedziałki w godz. 10.00-18.00, zaś w pozostałe pracujące dni tygodnia w godz. 8.00-16.00.

W giżyckim Punkcie Obsługi Pacjenta można m. in. zrealizować wnioski na przedmioty ortopedyczne i dostać karty comiesięcznego zaopatrzenia w środki pomocnicze (m.in. pieluchomajtki). Punkt przyjmuje też skierowania na leczenie uzdrowiskowe i wydaje Europejskie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego. Oprócz tego pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia udzieli zainteresowanym informacji o najkrótszych terminach leczenia, wytłumaczy w jaki sposób można założyć i potwierdzić Profil Zaufany, czyli naszą elektroniczną tożsamość. W Punkcie można także dowiedzieć się wszystkiego na temat Internetowego Konta Pacjenta, dzięki któremu w łatwy, szybki i bezpieczny sposób odnaleźć można informacje o swoich danych medycznych.


 

BROSZURA [pobierz]


 Aplikacja na telefon komórkowy „BEZPIECZNIE NAD WODĄ”

(kliknij, aby pobrać)